reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Robert Leitl

Robert Leitl

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som bývalý vrcholový športovec. Podnikal som a pôsobil som ako riaditeľ Vojenského športového centra Dukla v B.Bystrici. Momentálne žijem v Českej republike. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Ako som zaspievalo a vyhralo.

Robert Leitl

Ako som zaspievalo a vyhralo.

Tak a máme víťaza Eurovízie. Myslel som, že je to reklama na novú verziu Planéty opíc, ale nie. Je to naozaj, žiadny film, ani komédia ani horor.

  • 12. máj 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Futbal sa rozrastá....alebo rozpína ?

Robert Leitl

Futbal sa rozrastá....alebo rozpína ?

Dnes som prvý krát videl vizualizáciu banskobystrického štadióna, ako by mal vyzerať po plánovanej rekonštrukcii štadiónov na Slovensku, na ktorú štát vyčlenil prostriedky.

  • 7. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu